Jumpstart - hybridní startovací stanice CarClever 400Amp
Nejnovější generace výkonného a multifunkčního jumbo startu – hybridní pomocné startovací zařízení, je ideálním pomocníkem pro nouzové startování osobních vozidel a lodí s vybitou nebo vadnou autobaterií.
Stačí připojit svorky k autobaterii / startéru, počkat cca 120 s a motor můžete nastartovat.
Nová generace se skládá z kondenzátorů se záložní lithiovou baterií, která dobijí pouze kondenzátory.
Lithiová baterie (4400 mAh) se automaticky aktivuje, pokud je baterie vozidla příliš nízká na nabití kondenzátorů.
Vlastnosti:
- absolutně bezúdržbový, během skladování není nutno dobíjet
- okamžitý start vozidla s vybitou baterií (minimální zůstatek energie 10 %)
- start vozidla bez baterie (nutno před použitím dobít vnitřní baterii přes micro USB)
- start vozidla bez baterie (nutno před použitím dobít přes CL kabel z jiného vozu)
- žádná ztráta výkonnosti při nízkých teplotách
- žádná ztráta výkonnosti vlivem stárnutí (počet použití 10.000x)
- LED pracovní světlo (2x výkonná LED)
Technické paramatry:
- maximální startovací proud 400 A (800 A) při teplotách od -40⁰C do +65⁰C (vhodné pro všechny benzínové a naftové motory – není vhodné pro naftové motory s bez klíčovým startováním)
- 5 V / 2 A USB výstup, pro možnost napájení externích zařízení (mobilní telefony, tablety apod.)
- rozměry (Š x H x V): 130 mm x 50 mm x 195 mm
- délka kabelu a svorky: 500 mm
Použití:
1. připojte terminály k baterii
2. stiskněte ON/OFF, čekejte cca 120 s
3. nastartujte motor
Jak se Jumpstart dobíjí?
Okamžité použití – trvá cca 120 s
1. připojte na vybitou baterii
2. stiskněte ON/OFF, zařízení získá zbývající energii z baterie a akumuluje jí v ultrakapacitoru
Jak se Jumpstart dobíjí z vnitřní baterie?
Okamžité použití – trvá cca 120 s
1. stiskněte ON/OFF
2. následně podržte ON/OFF, zařízení získá energii z vnitřní baterie a akumuluje jí v ultrakapacitoru
Přednabití:
- z jiné baterie 12 V = připojte Jumpstart – startovací stanici k baterii a stiskněte START, Jumpstart – startovací stanice bude plně nabita během cca 120 s
- z USB konektoru = Jumpstart – startovací stanice může být dobita z jakéhokoliv USB portu 5 V / 2 A, plné dobití trvá cca 15 minut (pouze připojte micro USB kabel, dobíjení začne automaticky)
- z 12 V zásuvky autozapalovače = Jumpstart – startovací stanici můžete dobít v jakémkoliv voze s 12 V zásuvkou (pouze připojte 12 V adaptér, nabíjení začne automaticky, plné dobití trvá cca 120 s)
Obsah balení:
- výkonný a multifunkční Jumpstart
- kabelová redukce s CL koncovkou / DC koncovkou
- kabelová redukce USB / micro USB
- stranový klíč 10/12 mm
- návod
Upozornění: Vzhledem k maximálnímu startovacímu proudu 400 A je vhodné pro většinu benzínových vozů do obsahu 3000 ccm a pro dieselové vozy s obsahem motoru do cca 2000 ccm. Není vhodné pro startování dieselových vozidel s bez klíčovým startováním (např. Volvo XC60), kde je systém, který si před nastartováním měří aktuální kapacitu baterie.
U větších objemů je vyšší startovací proud, takže stanice vyžaduje podporu z autobaterie (zbývající kapacita baterie alespoň 10 %), a nelze nastartovat totálně vybitou autobaterii pouze ze startovací stanice.
- Dostupnost:
- 1-5 dní
- Značka:
- Stualarm
- Katalogové číslo:
- 35970
Informace o produktu
Nejnovější generace výkonného a multifunkčního jumbo startu – hybridní pomocné startovací zařízení, je ideálním pomocníkem pro nouzové startování osobních vozidel a lodí s vybitou nebo vadnou autobaterií.
Stačí připojit svorky k autobaterii / startéru, počkat cca 120 s a motor můžete nastartovat.
Nová generace se skládá z kondenzátorů se záložní lithiovou baterií, která dobijí pouze kondenzátory.
Lithiová baterie (4400 mAh) se automaticky aktivuje, pokud je baterie vozidla příliš nízká na nabití kondenzátorů.
Vlastnosti:
- absolutně bezúdržbový, během skladování není nutno dobíjet
- okamžitý start vozidla s vybitou baterií (minimální zůstatek energie 10 %)
- start vozidla bez baterie (nutno před použitím dobít vnitřní baterii přes micro USB)
- start vozidla bez baterie (nutno před použitím dobít přes CL kabel z jiného vozu)
- žádná ztráta výkonnosti při nízkých teplotách
- žádná ztráta výkonnosti vlivem stárnutí (počet použití 10.000x)
- LED pracovní světlo (2x výkonná LED)
Technické paramatry:
- maximální startovací proud 400 A (800 A) při teplotách od -40⁰C do +65⁰C (vhodné pro všechny benzínové a naftové motory – není vhodné pro naftové motory s bez klíčovým startováním)
- 5 V / 2 A USB výstup, pro možnost napájení externích zařízení (mobilní telefony, tablety apod.)
- rozměry (Š x H x V): 130 mm x 50 mm x 195 mm
- délka kabelu a svorky: 500 mm
Použití:
1. připojte terminály k baterii
2. stiskněte ON/OFF, čekejte cca 120 s
3. nastartujte motor
Jak se Jumpstart dobíjí?
Okamžité použití – trvá cca 120 s
1. připojte na vybitou baterii
2. stiskněte ON/OFF, zařízení získá zbývající energii z baterie a akumuluje jí v ultrakapacitoru
Jak se Jumpstart dobíjí z vnitřní baterie?
Okamžité použití – trvá cca 120 s
1. stiskněte ON/OFF
2. následně podržte ON/OFF, zařízení získá energii z vnitřní baterie a akumuluje jí v ultrakapacitoru
Přednabití:
- z jiné baterie 12 V = připojte Jumpstart – startovací stanici k baterii a stiskněte START, Jumpstart – startovací stanice bude plně nabita během cca 120 s
- z USB konektoru = Jumpstart – startovací stanice může být dobita z jakéhokoliv USB portu 5 V / 2 A, plné dobití trvá cca 15 minut (pouze připojte micro USB kabel, dobíjení začne automaticky)
- z 12 V zásuvky autozapalovače = Jumpstart – startovací stanici můžete dobít v jakémkoliv voze s 12 V zásuvkou (pouze připojte 12 V adaptér, nabíjení začne automaticky, plné dobití trvá cca 120 s)
Obsah balení:
- výkonný a multifunkční Jumpstart
- kabelová redukce s CL koncovkou / DC koncovkou
- kabelová redukce USB / micro USB
- stranový klíč 10/12 mm
- návod
Upozornění: Vzhledem k maximálnímu startovacímu proudu 400 A je vhodné pro většinu benzínových vozů do obsahu 3000 ccm a pro dieselové vozy s obsahem motoru do cca 2000 ccm. Není vhodné pro startování dieselových vozidel s bez klíčovým startováním (např. Volvo XC60), kde je systém, který si před nastartováním měří aktuální kapacitu baterie.
U větších objemů je vyšší startovací proud, takže stanice vyžaduje podporu z autobaterie (zbývající kapacita baterie alespoň 10 %), a nelze nastartovat totálně vybitou autobaterii pouze ze startovací stanice.