Parkovací systém 4 senzorový - akustická signalizace
Parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem.
Technické parametry
• průměr čidel je 22 mm
• napájecí napětí: 10,5 V ~ 15V (12V nominální)
• proudový odběr: 200 mA max
• pracovní teplota: -30 ° C ~ 70 ° C
• pro detekci překážek: od 150 (max.) cm od nárazníku (po pr. 40 mm)
• systém po zařazení zpátečky akusticky ohlásí aktivaci parkovacího systému
• senzory jsou vybaveny rozebíratelným vodotěsným konektorem
• signalizace probíhá akusticky ve čtyřech úrovních
• u parkovacího systému je možné regulovat hlasitost akustické signalizace přepínačem na repro
• senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů
Upozornění
Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi.
- Dostupnost:
- 1-5 dní
- Značka:
- Stualarm
- Katalogové číslo:
- ps4aku3
- EAN:
- 8595128292007
Informace o produktu
Parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem.
Technické parametry
• průměr čidel je 22 mm
• napájecí napětí: 10,5 V ~ 15V (12V nominální)
• proudový odběr: 200 mA max
• pracovní teplota: -30 ° C ~ 70 ° C
• pro detekci překážek: od 150 (max.) cm od nárazníku (po pr. 40 mm)
• systém po zařazení zpátečky akusticky ohlásí aktivaci parkovacího systému
• senzory jsou vybaveny rozebíratelným vodotěsným konektorem
• signalizace probíhá akusticky ve čtyřech úrovních
• u parkovacího systému je možné regulovat hlasitost akustické signalizace přepínačem na repro
• senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů
Upozornění
Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi.